3 Eylül 2012 Pazartesi

Çorap Modası!

Eylül ayına girdik. Artık sonbahar geldi ve yazlıklarımızı yavaş yavaş kaldırmaya başladık bile.
Artık terliklerin yerini ayakkabılar almaya başladı.
Peki ya bu ayakkabıların içine giyilecek çoraplarda trendi nasıl yakalayabiliriz?
Desenli çoraplar.. Ben bu çorapları genelde tavsiye etmiyorum. Çünkü ilgiyi direk çoraplara çekiyorsunuz ve bu yüzden kıyafetinizdeki şıklığı gösteremiyorsunuz.Eğer şık bir kıyafet giyiyorsanız kesinlikle düz-sade bir çorap giymeyi unutmayın.
Diz altı çoraplar..Gerçeği söylemek gerekirse ben bu çorapları genelde okulda giyiyorum. :) Ama eğer okulu bitirmişseniz ya da dışarda gitmek istiyorsanız 'denim' şortlarla bu çorapları giyip güzel bir kombin oluşturabilirsiniz. *Renklere ve doğallığa dikkat edin.
Topuklu ayakkabıdaki külotlu çorap modası..Kış aylarında topuklu ayakkabı giymek istiyorsanız ve hava çok soğuksa tek çareyi içine külotlu çorap giymede bulabilirsiniz. Giydiğiniz bir kıyafete düzgün bir külotlu çorap seçerseniz rahat ve sıcak bir kombin yapmış olursunuz.
Topuklu ayakkabılarda kısa çorap modası.. Ben bu modayı Rihanna sayesinde keşfetmiş oldum. Nasıl mı? Man Down klibini izliyordum ve birden burnu açık topuklu ayakkabılarında soket çorap giydiğini gördüm. Boyu uzun olduğu için yakışmıştı. :)
Eğer düzgün bir çorap seçerseniz neden giymeyesiniz ki ? :D
Ben çoraplarımı genelde 'Penti'den' alıyorum. Çünkü hem fiyatları uygun oluyor hem de çok kaliteli.

Genelde çoraplarınızı ne türde seçiyorsunuz? :D

Buse <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder