9 Eylül 2012 Pazar

Vans "Off The Wall"


Artık sokaklarda herkesin ayağında "Vans" görmek mümkün. Vans ayakkabılar hem spor hem de şık. Bu yüzden çok tercih ediliyor.


Vans ayakkabıları ben de çok seviyorum,hem duruşu hem de rahatlığı bakımından. Aslında daha almadım. Ama denediğim için biliyorum :) En yakın zamanda alacağım..

Hem bağcıklı hemde bağcıksız modelleri var bu ayakkabının ama ben bağcıklı modellerini daha çok beğeniyorum.


Vans ayakkabı modellerinin üzerine değişik şekiller yapılıyor. Hatta düz renk bir vans alıp üzerine siz şekiller çizebilirsiniz ..


Bu sene canlı renkler moda ve "vans" ayakkabılar da bu modaya uymuş.  Vans'ın da aşırı derecede renkli modelleri var. Ben onları da çok beğeniyorum. Özellikle neon renkli vanslar çok ilgimi çekiyor doğrusu. 


En beğendiklerim ve şirin bulduklarım ise Vans Kids modelleri! Sizcede çok şirin değiller mi ? Çocuğunuzun "modaya ayak uydurmasını" istiyorsanız gerçekten Vans Kids bölümünden alışverişlere başlamalısınız :)

Ben de Vans aldığımda sizinle paylaşırım :)

Buse

2 yorum:

  1. benimde vardı ve teyzeme verdim çok kaba duruyor bende diye!! evet , çok pişmanım :))

    YanıtlaSil