29 Ağustos 2012 Çarşamba

2012-2012 Sonbahar Şapka Modelleri

Sizler için 2012-2013 şapka modellerini araştırdım birazıcık :)

Bu sene kürklü şapkalar çok moda. Hem daha sıcak tutar bence. Mantıklı olmuş :D

Cloche şapkalar. Bu şapkaları sade bir elbisenin ya da bir kombinin üzerine giyebilirsiniz. Ben bu şapkaları fötr şapkalara çok benzetiyorum gerçekten.

İşte en sevdiğim fötr şapkalar..Aslında ben kullanmıyorum bunları ama iyisi gerçekten hoşuma gidiyor. Bunları genelde spor bir kıyafetin üstüne kullanmanızı tercih ederim. Her zaman doğru olan bu bence.

Ooooo çekilin yoldan vahşi batıdan geliyorlar,amerikanlar eskidi bunlar Turkish kovboylar,hey! :D
Kovboy şapkaları.. Bu şapkalar genelde ceketlerin üzerinde çok şık duruyor gerçekten. Giyecekseniz deri ceketlerin üzerinde giyin :)

Silindir şapkalar.. Bu şapkaları görünce aklıma hep Charlie'nin Çikolata Fabrikası'ndaki Johnny Depp'in rolü geliyor gerçekten :) Bunları daha çok günlük hayatta değil de çekimler de kullanıyorlar :)

Şapkalarda siz de kendi trendinizi yakalayın ! :D

Buse <3

4 yorum:

  1. Amazing inspiration!
    check out my blog & we could follow each other..

    YanıtlaSil
  2. cok seviyorum sapkalari :)))

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama Türkiye'de modern şapka bulmak gerçekten zor :)

      Sil