26 Ağustos 2012 Pazar

Bu Senenin Trendi : Yakalar!

Biliyorsunuz ki son 2 senedir yakalar çok moda. Yakalarla oluşan moda sayesinde dekoltenin modası geçmiş oldu.
Bebe yakalar,yakalara takılan rozetler,kolyeler gerçekten moda sayesinde aldı başını gitti.
Biraz da resimleri inceleyelim :


Zımbalar! Zımbalar gerçekten yakaları muhteşem bir şekilde süslüyor. Bende çok beğeniyorum.  Boncuk işlemeleri,payetler,yaka uçlarına takılan klipsler.. Bunlar gerçekten yakaların olmazsa olmazları.


Yaka klipsleri. Bu birbirine bağlanan klipsleri gerçekten çok beğeniyorum. Gerçekten çok sevimli ve sempatik duruyor. Çoğu kişide görmemek mümkün çünkü insanlar bu modaya alışkın değiller. Yakında yayılacağını düşünüyorum.


Sallanan bir şeyler istemiyorsanız , sizin için uygun sabit klipsler var. Bunları gömleğinizin ya da t-shirtünüzün yaka uçlarına takarak "doğal" şıklık sağlayabilirsiniz.


Oval yani bebe yakalar.. Bunları da çok beğeniyorum. Üzerine taşlarla,incilerle işleme yapıyorlar. Gerçekten çok şık duruyor. Kendiliğinden metal olanlar da gerçekten çok sade ve asil bence. 


Bir de yaka altına kolye takmak var. Bu yakaların altına uzun kolye yakışmıyor diye düşünüyorum. Kısa ve sade bir şeyler takmak daha uygun ve şık duracaktır.


Bir de kendiliğinden takılmalı yakalar var. Yani gömleğin yakası değil de siz kendiniz alıp takıyorsunuz.Aslında bunlar da çok güzel ama gömleğin verdiği samimiyeti vermiyor bana göre. Ama kullanacak olursanız üzerinde çivi-işleme-zımba olanlardan tercih edin. Daha çok göze çarpacaktır.


Son olarakta boncukla süslenmiş yakalar.. Bunları da çok tatlı ve samimi buluyorum aslında. Gerçekten çok şık duruyorlar. En azından çarpıcı gibiler :)
Sizde yakanızı kendiniz süsleyebilirsiniz. Bunların hiçbirine ihtiyacınız olmayabilir.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. İyi modalaaar! :D


Resim Kaynak : Bi kot bi tişört

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder