30 Ağustos 2012 Perşembe

Kürk Mü Deri Mi İkilemde Kaldık!

Merhabalar *-* Sonbahar kapımızı çaldı ve kışlıklarımızı dolaplarımıza yerleştirmeye başladık bile :(
İlk önce size deri ceketten bahsediyim :] Şahsen ben deri ceketleri daha çok kullanıyorum,daha genç bir havası var çünkü.Havalar soğumadan deri ceketlerinizi doya doya kullanın diyorum.Daha kullanmaya başlamayın sakın :D Terlersiniz yani :D Sonbahar bi gelsin bir Eylül ayına girelim.2 gün sonra kullanabilirsiniz kullanmayın diyemem çünkü Eylül'e girmiş oluyoruz :))






                                            Ünlüler'de deri ceket kullanıyor,örneğin Jessica Alba.


  
Shakira'da deri ceket kullanıyor,deri çantası ve ayakkabılarıylada cuk diye oturmuş yani :D
Fiziğine kurban olayım Shakira -.- Uf ya ben neden zayıf değilim neden Small değilde Medium giyiyorum -.- İntihar etme sebebim olucak ya :D



Şimdide sıra kürklerde :D Ben kürkleri tercih etmiyorum daha tombiş gösteriyor beni :D Ama kürk yeleklere hayır diyemem ^.^ 
Kürkün her türlüsü güzeldir,şıktır,asildir.Her kadın sevmese de Türk kadının %80 i hayır diyemez kürklere.2012 kışında da kürk mont,yelek,ceket,ayakkabı,takı ve aksesuarlar bizleri bekliyor.
Bu yıl kürkler her yerde görülecek gibi görünüyor.Ayakkabılar,çantalar,kulaklıklar,şapkalar,snoodlar,eldivenler,takılar daha neler neler... 


Kürkteki yazı tipi değişik olan metin : alıntıdır.
Resimler : google

Ece



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder